Monday, March 19, 2018

Kabuto - Samurai Helmet Laced With Red Threads Paper Model
by Hirai Tosiaki & MINYA



Created by Japanese designers Hirai Tosiaki & MINYA for Canon's website, this is the third model of a series of samurai themed papercrafts.

This Kabuto, the Samurai Helmet Laced With Red Threads, seems to me to be on an approximate scale of 1/50, but I'm just relying on the templates, so I do not have assurance.



Criado pelos designers japoneses Hirai Tosiaki & MINYA para o site da Canon, este é o terceiro modelo de uma série de papercrafts com temática samurai

Este Kabuto, o Elmo Samurai de Madeira Daikoku, me parece estar em uma escala aproximada de 1/50, mas eu estou baseando-me apenas nos templates, então não tenho certeza.




Link: Kabuto.Samurai.Helmet.Laced.With.Red.Threads.Paper.Model.by.Hirai.Tosiaki.&.MINYA


More Samurai Themed Paper Models related posts:

Samurai Armor Paper Model - by Mogamiyoshiaki.Jp - Armadura Samurai

Samurai Themed Wargame Play Set Paper Model - by Paper Make It

The Samurai Spirits Mask Paper Model - by Otochin Soreccha

Samurai Helmets And Masks Paper Models - by Mogami Yoshiaki





No comments:

Post a Comment