Friday, March 16, 2018

Japanese Sword - Heshikiri Hasebe Paper Model - by Hirai Tosiaki & MINYA



Created by Japanese designers Hirai Tosiaki & MINYA for Canon's website, this beautiful miniature paper model of a classic Japanese sword used by samurais, the Heshikiri Hasebe, occupies only two sheets of paper and seems to me to be on an approximate scale of 1/50, but I'm just relying on the templates, so I do not have assurance. 

Again I say thanks to my friend Jo Kizinger for another beautiful find!



Criado pelos designers japoneses Hirai Tosiaki & MINYA para o site da Canon, este belo modelo de papel em miniatura de uma clássica espada japonesa usada pelos samurais, a Heshikiri Hasebe, ocupa apenas duas folhas de papel e me parece estar em uma escala aproximada de 1/50, mas eu estou baseando-me apenas nos templates, então não tenho certeza

Novamente eu agradeço ao meu amigo Jo Kizinger por mais um belo achado!




Link to the Sword: Japanese.Sword.Heshikiri.Hasebe.Paper.Model.by.Hirai.Tosiaki.&.MINYA

Link to the Stand: Stand.For.Japanese.Sword.Paper.Model.by.Hirai.Tosiaki.&.MINYA


More Samurai Themed Paper Models related posts:

Samurai Armor Paper Model - by Mogamiyoshiaki.Jp - Armadura Samurai

Samurai Themed Wargame Play Set Paper Model - by Paper Make It

The Samurai Spirits Mask Paper Model - by Otochin Soreccha

Samurai Helmets And Masks Paper Models - by Mogami Yoshiaki





No comments:

Post a Comment